A fotóalbumok menüpont alatt szombati dátummal (2014/02/16) megnézhetitek, milyen varázslatosan szép helyeken jártunk András mentorának jóvoltából :)

A kirándulásra velünk tartottak a mostani házigazdáink és szobatársaink, Bence és András is. A képeket Bencének köszönhetjük, aki remek érzékkel megörökítette a legszebb pillanatokat és látnivalókat.

Személyes kedvencem a kerítésen pihenő fóka - nem tudom elhinni, hogy tényleg kényelmes volt ez a póz neki :)

Vasárnap egy nagyon kedves házaspárral találkoztunk, akikkel közösen mentünk gyülekezetbe, utána pedig náluk ebédeltünk. Igazi californiai ebédet készítettek nekünk: lazac, articsóka, gombás szósz, torma, többféle bor, zöldség-saláta, és egy különleges desszert - csak hogy néhányat említsek a fogások közül.

Ebéd után pedig a Stanfordon sétáltunk velük söt ... Tovább »

Megtekintések száma: 458 | Hozzáadta:: Emese921 | Dátum: 2014-02-18 | Hozzászólások (5)

Első napunkon készült képek. Azt hiszem, lerí rólunk, hogy 15 órát utaztunk előtte smile

Megtekintések száma: 460 | Hozzáadta:: Emese921 | Dátum: 2014-02-17 | Hozzászólások (4)

Érdekes módon nagyon korán ébredtünk (András reggel hétkor már nekiállt gyógytornázni...). Ráadásul elég jól bírtuk a napot is, rengeteget kutyagoltunk az intéznivalók miatt, és csak mostanra kókadtunk le nagyon. Itt most 22:30 van.
A reggelit az itteni lakóközösség közösen fogyasztotta el Valentin nap alkalmából. Csomó fánk és croisson volt, gyümölcsök, kávé és üdítők, úgyhogy jól bereggeliztünk.
Délelőtt nyitottunk egy bankszámlát, utána ebédeltünk, és telefont vettünk. Durván hangzik, de ezzel elment az egész nap. Viszonylag távol vannak az üzletek egymástól, nekünk is elég sokat kellett gyalogolni az ügyintézésekhez. Ugyanakkor egyáltalán nem olyan vészes autó nélkül élni, mint ahogy beállítják. Edzésben tartja az embert ;)
A mai nap konklúziója az volt, hogy nagyon bírjuk az itteni emberek kedvesség&ea ... Tovább »
Megtekintések száma: 523 | Hozzáadta:: Emese921 | Dátum: 2014-02-15 | Hozzászólások (8)

Hát ez is eljött... Nehéz elhinni, de itt ülök Sunnyvale egyik helyes kis apartmanjának konyhájában, fél világnyi távolságra tőletek...
Két és fél napnyi ébrenlét után most már iszonyúan fáradtak vagyunk. Hála Istennek a helyünk már elő van készítve, így semmi akadálya annak, hogy hamarosan ágyba bújjunk :)
Nagyon izgalmas napunk volt! A konklúzió az, hogy a legtöbb repüléssel kapcsolatos dolog szerintünk nem olyan nagy szám, mint ahogy előre gondoltuk. Például a Security-n való áthaladás csak pár perc volt, és sehol nem volt semmi galiba, pedig ugye hoztunk alkoholt és csokit ajándékba. Illetve egy gyömbért is betettem, aztán meg elfelejtettem, úgyhogy az ciki lett volna, ha gondot csinálnak belőle, de szerintem észre sem vették. Kanada fölött pedig egy kisebb szélviharba kerültünk, és a szél megdobálta a ... Tovább »
Megtekintések száma: 525 | Hozzáadta:: Emese921 | Dátum: 2014-02-14 | Hozzászólások (4)